varning för negativ energi

"Livet är kort, bryt reglerna, glöm snabbt, älska innerligt, skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som en gång fått dig att le."

Min dag har vart.. sådär. Började med att jag failade ganska hårt tror jag på engelska nationella, det kändes iallafall inge bra.Fuckit. Tror jag inte orkar mer, misslyckas fan med allt som jag gör. Ganska trött på att misslyckas. Nu har jag iallafall lyckas att ladda ner lite bra musik till mobilen, ( wohoo.. de enda jag lyckas med ) tänkte lägga mig i sängen och gråta lite, jaaaaaa, de behövs ibland. Imorgon ska vi vara ute i hemlingby hela dagen, kul.not. Kändes som att det här inlägget blev lite negativt, men just nu känns allt så pissit så ja skiter it.



Such pain as this, shouldn't have to be experienced. I'm still reeling from the loss, still a little bit delirious..


elin

ibland känns allt skit, men det blir bättre. lovar. <3



PUBLICERAT: 2010-05-05, 13:40:19 | URL: http://dreaminreality.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?