hurtiga jag..

"Cause you can't dany, you've blown my mind. When i touch your body, I feel i'm losing control"

hellu! nu är "hurtiga" Mia tillbaks. Vi bestämde oss för att gå ner till rudan, ta ett varv där och sedan gå hem igen. Det blev en lagom sträcka, till en början! Sen när jag kom hem åt special K istället för glass, duktiga jag ;).. Nu tänkte jag gå och lägga mig och plugga lite matte tills imorgon, har nationella i matte A.. det känns som att de kommer gå piss, men jag försöker iallafall, huvudsaken de. Inte hela världen om jag inte skulle klara matte A heller eftersom jag får chansen att göra den kursen i både 2:an och 3:an :)

Och till er som troligen kommer lägga en kommentar om att jag är töntig som "bantar" er skrattar jag bara åt.. hahaha! Jag mår bättre när jag rör på mig och äter bättre, jag får mer energi och om jag äter rätt och rör på mig så får jag inte migrän, som jag lider av. Så det här gör jag helt för mig själv och för att min kropp ska må bättre. Dessutom så slappnar jag av när jag går ut och går också sen äre alltid skönt att snacka av sig lite, vilket man hinner med samtidigt.
IN YOUR FACE!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?