berörande

Idag hade våran klass våran första berörande lektion. Det var berörande och väldigt modigt gjort av dom som stod och berättade inför klassen. ooo sara.. du va skit duktig och det var starkt gjort tycker jag. Men nog om det.

Nu såhär på kvällskvisten så har jag hunnit med att åkt ner på stan på "tjej kväll" och handlat ett par brillor, en tröja och tre par "skal" till mobilen min. Jag har även hunnit packat, är dock inte klar men inte långt ifrån. Imorgon kommer bli en stressig dag känns det som, slutar halv fyra och halv sex går mitt tåg. Då ska jag ha hunnit hem, packat klart, äta och städa.. Ska även hinna ner ett tag innan tåget går och köpa biljetter. Det kommer bli körigt men det kommer nog gå bra.

Nu i helgen så kommer det inte bli mycket bloggande eftersom jag åker bort. Jag åker bort ifrån Gävle och ska försöka slappna av och återhämta mig. Det ska bli skönt. Kommer hem på söndag kväll. Hejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?