mycket ska jag ha

Det här studiebidraget som jag får ska jag lägga ner på nytt smink har jag bestämt. Eftersom jag hade sönder allt mitt smink då min väska föll från ett våningshus (högsta våningen) så har jag inget kvar och använder mig utav en gammal klumpig, kladdig äcklig mascara och en foundation som jag smetar ut med händerna. Så fort jag får pengar så ska jag ner och köpa nya borstar, ny mascara, tänkte även testa en ny foundation, ska också köpa en concealer, en primer och en BRA noppare. Ska även köpa en ny mobil laddare eftersom den låg i väskan och typ gick av. Jävlar va pengar det kommer behövas och det kommer verkligen inte räcka med bara studiebidraget! men sen så är ju en viss person skyldig mig "liiiite"pengar, sisådär 2000 så de löser sig nog. HÖHÖ

bjuder väl på en gammal cam bild, höll på & bli blond där också. mysigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?