stockholm i mitt hjärta

aaah men hur jävla bra har inte vi det då? joooo så jävla bra. Fan vad jag älskar att vara här!

När vi kom fram så blev det att käka pizza eftersom det inte fanns nån mat i lägenheten som står tom förutom när vi är här. Jag vet, jag skulle vara nyttig men vafan.. Ingenting var öppet! blir att handla mat imorgon innan Sara, Daniela och Linnea kommer för att gå på grönan med oss och övernatta. Iallfall, när vi hade ätit mat så blev vi alla himla festsugna så vi drog hem till Ullis kompis (paulinas syrra) och började parta, sen blev ett viss antal personer trötta men det stoppade inte oss. Patrik jag och Paulina drog hem till oss och lagade mat och busade litegranna. Just nu står Paulina i duschen och snart ska vi sova.. Klockan är ju trotsallt fem i fem och vi ska upp tidigt imorgon bitti. Godnatt på er sötisar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?