home "sweet" home..

Läste nyss Paulinas blogg då hon skrev att hon redan längtade bort härifrån och jag kan inget annat än att hålla med henne. Som tur är så blir jag inte här mer över en natt eftersom jag åker till Gotland imorgon men det är tillräckligt länge för mig. Jag kan inte sluta tänka på hur fan det kommer gå när skolan börjar och jag blir tvungen att vara kvar här i gävle? hur kul? inge kul. Lagomt trött är jag också eftersom vi kom "hem" till lägenheten i stockholm sex imorse efter att vi varit på östermalm med grabbarna och partat lite. Fick sova sisådär fyra timmar sedan vart det bara att gå upp och börja packa, städa och diska. Men vi fick iallfall ett bra avslut på våran lilla resa!

Nu tänkte jag ta och packa ur lite kläder som jag inte ska ha med till Gotland sedan ut och fladdra med Elin. Om det kan sluta regna i den här jävla RGJsäGJs risbyn.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?