puss på dig

Känns bra att allt är på rätt bana igen. Precis som förr i tiden. Turen är på min sida och jag gillar det, ja jag gillar de ;) nog snackat om mina lyckanden...

Det vart iallfall en hel dag på staden med Paulina, Ullis och Patrik! trevligt trevligt. Efter en massa springande (bokstavligt talat) på staden så blev det att åka hem och laga sig en god middag, eller ja. Ullis lagade en god middag. Efter det så fladdra vi runt i lägenheten ett tag sedan blev det hemfärd för Ullis och Melina (ja, vi bytte ut patrik mot henne) haha nedå, han drog iväg självmant. Nu ska vi ut och springa lite sedan sova, för imorgon är det pride!!!!  och eftersom det inte är min dator som jag använder så har jag tyvärr inga fler bilder än dom jag redan lagt upp, (förutom sånna som man INTE lägger upp.)

Den här gången släpper jag inte taget!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?