typ såhär lite lack?

Om du visste vad jag gått på nitar, fått hjärtat krossat och plockat upp det i tusen bitar. Jag har vart med mansgrisar, nollor som är fast i machorollen. Stannat kvar i relationer som jag vet inte håller, vågade aldrig ställa krav, jag har alltid varit svag. Ställt upp och vart till lags och aldrig fått ett skit tillbaks. Men nu är det slut på det, är han en pajas åker han ut. Du måste satsa på mig annars finns det ingen chans att jag kommer passa för dig, allt eller inget. Vill inte slösa min tid på nån som inte har förståndet. Om du ska bli min, gissa vad, det finns vissa krav, tänker inte kompromissa med det som jag vill ha.

Vissa killar säger vadsomhelst när dom har stånd, "eeey jag känner ken, är producent åt den och den" Stick hem, be om fem spänn mer i veckopeng, väx upp. Jag har inte tid, med killar som ringer mig fast dom har en tjej och tycker det är helt okej. NO WAY.


Det var allt för mig för den här dagen, Godnatt ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?