Godnatt

För första gången på länge så tänker jag gå och lägga mig före tolv. Ska bara fixa lite saker sen ska jag sussa sött. Imorgon blir det en lång dag då vi både har engelska och svenska, ska även sitta kvar efter skolan med Angelika eftersom vi missade HLR - hjärt och lung räddningen. Men det ska bli skönt att få det gjort så man slipper ha massa saker i hjärnan som man endå bara blir stressad utav.

Förlåt för att det är så tråkiga inlägg! Skulle vara mycket roligare med bilder men har ingen kamera sladd och eftersom min mobil laddare är sönder så kan jag inte ladda in bilder ifrån mobilen. Ska försöka hitta min sladd till min digitalkamera så jag kan börja knäppa kort med den igen.

Kan bjuda på en bild som är tagen i somras. Blond och brun.

Godnatt ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?