- satans

Jag är satans trött och jag har en HEL bok att läsa ut tills imorgon bitti, jag är fan världelös. Istället för att ta tag i den där jävla boken så åkte jag och var med Anton & Joacim. Dock inget jag ångrar, men jag ångrar att jag inte tagit tag i den där jävla boken ifrån början, att jag inte började läsa första dagen vi fick den och därefter en bit varje kväll. Men iallafall nu ska jag inte sitta och förklara för er hur mycket jag ångrar det och hur världelös jag är :) Tänkte ta och lägga mig nu och skumma igenom boken lite snabbt så jag vet ungefär vad som händer i boken osv.

Sen så kan jag ju upplysa er ännu en gång att mitt hår är fläckigt.


elin

hur fan kan ett hår vara fläckigt? :o



PUBLICERAT: 2010-04-29, 07:57:35 | URL: http://dreaminreality.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?