stockholm

Nu har flickorna åkt härifrån.. buhu. Nått som är ännu mer buhu är att jag börjar få migrän, kanske beror på att jag sovit högst 8timmar på två nätter, ätit dåligt, druckit dåligt och svettats som en gris. Det var säkert 35grader igår och då passade vi på att dra till grönan, vilket kanske inte var det bästa valet. Vi va så himla mysiga när vi va där, svettiga och fina.. Kom hem runt halv tolv tiden ifrån grönan och faaan va kul jag hade.

Jag har aldrig tyckt om karuseller (trodde jag) men nu åkte jag alla förutom kanoten och insane. Jag älskade alla karuseller, fast den som är som frittfall fast man lutar framåt va faktiskt ganska läskig, speciellt när man tittade så va man skitnära marken och trodde man skulle bli mos, haha.. Nog om det! nu kommer lite bilder som vi knäppt både ifrån igår på grönan och dagen innan då det blev partyparty.


Haha sista bilden är ju lätt snyggast! efter jag sett den så valde jag bort kanonen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?