jag tror jag är förälskad i dig.

okej, nu har Elin vart här och rättat mig.. som vanligt..Jag åker hem nu på onsdag sen åker jag tillbaka hit (till stockholm) dagen efter och sen blir jag här i bara några dagar för vi åker visst till Gotland den 31/7. Jag har sån bra koll tycker jag!! Haha, tyckte väl att det blev lite konstigt med tanke på att vi börjar skolan runt den 20de och jag skulle både ha hunnit vara här i stockholm till den 9de och sen åka till gotland och sen jobba i två veckor också, men nu är allt rätt och då faller allt på plats!

Som sagt, det blev ju stockholm city idag. Hittade precis ingenting, tråkigt. Såg dock två kändisar som jag inte vet namnet på, ena har suttit i idol juryn och den andra har vart med i några filmer, men det som var roligast, eller kanske knäppast. Var att en kille kom in på donken och viskade i mitt öra "jag tror jag är förälskad i dig." Allt gick så snabbt och jag fattade typ ingenting, (som vanligt) så jag bara tog min bricka och gick, haha.. Sällan jag förstår vad som egentligen hände EFTER att det hänt.


elin

jag räddar dig alltid, jag är din hero .



PUBLICERAT: 2010-07-18, 23:41:52 | URL: http://dreaminreality.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?