housewife

Sådär ja.. Nu var första dagen som "hemmafru" avklarad. Inte för att jag har vart hemma så mycket, men när jag väl har vart det så har jag gjort ett par sysslor. Har städat och plockat in i diskmaskinen, och jag lovar er. De är inte likt mig. Har även fått i mig mat, trott eller ej. Fint sovbesök har jag hunnit fixat också. hehe.

Imorgon bär det av till staden ganska tidigt för att göra några ärenden sedan blir det party party hos Ida, som även fyller 16år. Grattis till henne! nee.. nu ska jag och mitt fina sovbesök ta och sova, eller?..

mhm.. min mysiga säng.


elin

du har i alla fall tur och e det bara i några dagar. själv får man va det i tre veckor, säkert längre också... -.-



PUBLICERAT: 2010-07-10, 10:40:34 | URL: http://elinannafredrika.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?