suck on that bitch

Med rätt inställning så kan man komma hur långt som helst här i livet och med rätt inställning så kan man glädja sig åt så otroligt mycket.

Men hur lätt är det att alltid har den "rätta inställningen" egentligen. Hur ska man ALLTID kunna ha humöret uppe och orken framme?. Det var längesen jag mådde såhär, skolan har dragit ner mig jävligt mycket. Jag har aldrig haft bra självförtroende eller självkänsla och nu när allt börjat gått piss i skolan så sjunker jag. I mina egna ögon. Jag känner mig så otroligt värdelös och misslyckad. Jag vet att alla kan misslyckas men jag är trött på att misslyckas och nu tänker jag kämpa tills jag går minus på krafter. Jag tänker klara det här, så är det bara. Jag har alltid vart envis och människor runt omkring mig har alltid fått mig att tro att det är något negativt. Men nu jävlar enamma ska jag klara det här och när jag har bestämt mig för det så gör jag det också! I WILL make it!

att vara envis är något bra!..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?