nationella

Nationella gick bättre än vad jag hade förväntat mig och nu känner jag att det iallafall finns en chans att jag får G i matte A, vilket betyder att jag inte måste ha matte i tvåan. Det skulle vara så otroligt skönt om jag klarade matten så jag slipper de i tvåan.. Jag hatar matte, så det skulle inte vara så roligt att börja om med allt.

Iallafall, slutade runt tio. Varken jag eller Angelika orkade åka hem, vi visste att vi endå bara skulle somna och sova bort hela dagen, vilket vi inte ville. Vi åkte ner på stan och mötte upp Martin, vi satt o snacka ute i solen och sedan kom Linnea & lunchade med oss. Om en stund så ska jag åka och träna på friskis och svettis, trots mina onda ben, men det är bara att bita ihop! Ska man vara fin får man lida pin. typ.. Ikväll blir det iallafall filmmys med några saknade flickor! ♥

Denna värme skulle inte sitta fel.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?