jag kan inte..

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig.
Men du om nån borde förstå, att man inte gör såhär mot mig.


Ja. Jag går igenom en tid då jag tycker att allt är meningslöst och har inte lust till nått. Det är inte bara mitt humör som är hopplöst utan även personer runt omkring mig som gör mig så himla förvirrad. Skolan känns piss, är skit stressad och sommaren är snart här. Har panik över att jag ska bli klar med allt innan sommaren och endå är det inte mkt jag ska göra förutom matten.  Sen de där med sommaren.. Jag ÄLSKAR sommaren och allt känns så mycket bättre då men jag har sån ångest, varje sommar. Men jag är som vanligt för svag för att göra nått åt de.

Men måste nämna mina underbara kompisar som ALLTID ställer upp och lyssnar fastän jag är en dryg liten skit. Ni vet vilka ni är :) ♥


sara

vi gillar dig såklart, fastän du är en liten skit :)



PUBLICERAT: 2010-05-25, 12:25:20 | URL: http://saraevelina.devote.se
elin!

sv: jaaaaaaa! det är ett måste! jag saknar dig med! vi måste träffas ngn dag.



PUBLICERAT: 2010-05-25, 18:26:39 | URL: http://dreaminreality.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?