goodbitar.

Hello! här sitter jag helt pigg, beror kanske på all kaffe jag fått i mig under dagen? hm.. Efter skolan åkte iallafall jag och pappa och åt, gott gott, ( drack kaffe efter ) Efter det så tog vi en sväng förbi pappas jobb, ( drack även kaffe där ) och sedan hem till farmor och farfar där det bjöds på.. KAFFE, när jag kom hem så kom Anton och Liza o hämtade mig. Vi åkte och kollade på Antons träning och där drack jag, ja ni har rätt, kaffe. Efter ett tag kom Joacim sen åkte vi hem till Anton och kikade på hockey, och drack.. nejdå! inge mer kaffe. Kollade på hockeyn sen tog vi en sväng förbi donken och köpte glass och milkshake, efter det så skjutsade Anton hem alla till sig och nu ligger jag här. Tänkte duscha men varm vattnet är slut så lär vänta ett tag.. Ska gå och kika om det finns något varm vatten nu! Hörs kanske senare.. eller imorgon :) Byebye ♥


I'm trying to not think about you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?