här får du svar!

Jag har fått en fråga om vad filmen "Flickan" handlade om så tänkte berätta det!

"En stor film om en liten flicka. En tioårig flicka blir lämnad ensam med sin faster när resten av familjen reser till Afrika på ett biståndsprojekt. Faster blir snart uppvaktad av en man och ger sig iväg med löftet att komma tillbaka om "bara" några dagar. Flickan hemlighåller att hon är helt ensam och sommardagarna går. Med skärpta sinne upptäcker hon gradvis vuxenvärldens ofta absurda och ansvarslösa beteende"

Jag själv hade förstora förväntningar om den här filmen så jag var lite besviken när jag kollade på den. Jag tycker inte att den var speciellt bra men det är ju en smaksak. Om ni tänkte kolla på någon utav filmerna jag såg igår så rekomenderar jag "Changeling", den var riktigt bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?