längesen



Sitter här i soffan och myser till denna låt. Den har gått på repeat hela dagen, jag gillar den skarpt trots att jag kommit förbi det stadiumet då man lyssnade på smurfröster men den här låten är bra, riktigt bra, trots smurfrösten.

Imorgon är vi lediga, vilket känns riktigt bra och behövligt. Så ikväll blir det lite extra bus, ska hitta på något med Angelika och kanske Ida, vet inte riktigt vad men jag har bestämt mig för att ha roligt. Jag är ju ganska lättroad, kan tydligen ha riktigt kul med sakerna som finns i min väska, tydligen så hade resten utav klassen också väldigt roligt utav det. Det känns ju bra att man kan roa folk med sin kassa humor, dock så tror jag att alla bara undrade vad jag höll på med, men det är lugnt, jag visste inte heller vad jag höll på med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?