I've had enough of this drama


Försov mig imorse och var tvungen att stressa skiten av mig. Började iallafall morgonen med engelska nationella som gick bättre än förväntat. Jag och Linnea skötte oss utmärkt och pratade på, ja de var muntligt. Sista lektionen var det film och sedan fick vi sluta, fick sluta sisådär 45minuter tidigare men inte jag och Angelika inte. Vi stannade kvar och gjorde klart HLR - hjärt och lung räddnign uppgiften och det gick också bra, gjorde även två engelska rester som jag hade, skönt att ha dom gjorda iallafall. Åkte ner på stan direkt efter att vi var klar med det och skulle höra om jag kunde få en ny laddare men inte de, ne får betala för en ny. Suck. Kom hem runt sex tiden och nu sitter jag här. Har precis torkat upp soppan som föll ur mina händer och pladask ner över soffan och mattan, mamma blir nog glad över de, eller inte!..

Lyssna på låten förresten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN

Din bloggadress

Kommentar:


Spara info?